torstai 5. heinäkuuta 2012

Väsymys on nyt kova...
Nukuttiin päiväunet (tai iltaunet?) miehen ja pojan kanssa ja ei auttanut.
No nälkä lähti mutta väsy ei.
Näin hemmetisti unia, kuolema-unia. Ja putoamis-unia (jossa kuolin).
Ja päälle unta jossa juoksin lastenvaunujen kanssa enkä pystynyt pysähtymään. Autotielle vaunujen kanssa olin jo menossa kunnes jotenkin sain väännettyä itseni niin että pystyin estämään auton alle jäämisen.
Poika oli kyydissä.
Mahtoikohan unet tulla kun pohdin aiemmin noita laihdutuksen syitä, joista yksi on myös sellainen että en halua kuolla koska haluan lasten kanssa elää.
En myöskään halua olla äiti josta ollaan huolissaan, niinkuin me olemme olleet huolissamme äidistämme joka on myös ylipainoinen. Ja papastani.
Äitini tosin nyt PITKÄN taistelun jälkeen on saanut itseään laihtumaan! JESH! Tosin syö kuin hiiri, mutta joidenkin se pitää näköjään mennä vaikeimman kautta että rasva alkaa palamaan.

Jännästi kun tuo ylipaino "kulkee" suvussa, mutta kuitenkin niin että sisaruskatraasta aina vain yksi on lihava. Meidän katraasta se olin minä :(
Geeneissä vai ei?
Samaa pöperöä aina syötiin ja aina annosteltiin pentuina, liikuttiin samat matkat kun pihalla temmellettiin. Mutta minä aloin lihoa jo 4-vuotiaana. Siitä lähtien onkin oltu ylipainoisia lukuunottamatta yhtä hetkeä kun olin karistanut ison määrän kiloja. Olin mä silloinkin siis "ylipainoinen" mutta mulle se oli oikea paino. 75kg.
Siihen mä tähtään, toki pienempi luku ei olisi paha, mutta toi on sellanen voitto. Sinne on vain tuskastuttavan pitkä matka joten en uskalla edes ajatella :( -46kg
Ihan tuskastuttaa välillä kuunnella "Hurja projekti, pitäs saada kymmenen kiloa pois". Ei sillä, sekään ei ole helppo, ja toki mitä lähempänä normaalipainoa on niin sitä vaikeampi, mutta kun itselläni luku on noin valtava niin ahdistaa... Voi kun mullakin ois vaikka se 20kg.
Nyt 20kg tarkoittaa lähinnä aloitusta, jolloin toivottavasti alkaisin näyttää jo ihmisen muotoiselta.
En mä tiedä mitä hevonvitun hyötyä tästä blogista on, onko ollenkaan, mutta kait tää on nyt se viimeinen oljenkorsi.

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti