tiistai 17. heinäkuuta 2012

Päivä 15

Se tunne, kun tajuaa että urakka on iso.
Onhan sen tajunnut toki koko aika mut jotenkin eilen se löi kasvoille.
Mä tajusin etten voi lopettaa, kohta mulla on muuten 20kg enemmän mittarissa pudotettavaa..
Tai voinhan mä, mutta valitettavasti kukaan muu ei tule mun läskejäni hakemaan :(

Se tunne kun tajuaa kuitenkin olevansa tässä sodassa yksin.
Voi miksi musta on tullut lihava :(
Musta tuntuu että mä taistelen mun kroppaani vastaan, se kun on hallinnut vuosi tolkulla, mutta tuntuu että kropan tahto on monesti lujempi kuin pääkopan...

No, mä en saa luovuttaa. En, en, en.
Mä en halua herätä joku aamu että mulla olisi jo painoa 150kg, tai jopa enemmän... (olenhan mä joskus painanut jo 138kg, mut olin kyllä raskaana).
Luen hullunlailla laihdutus-blogeja. Mutta tällä hetkellä yritän metsästää kaikki joilla on paljon pudotettavaa. Jotenkin rankkaa löytää blogi jossa puhutaan 10kg pudotuksesta kun itsellä on kymmeniä. Olen kyllä erästä tälläistä blogiakin seurannut, mutta en siksi että siinä laihdutetaan.
Lisäksi kattelen suurinta pudottajaa katsomosta, harmi että muiden kausien jaksot ei enää näy, en ainakaan löytänyt :( Ne jotenkin saa tsemppaamaan taas hetkeksi.


Mun äitini on ollut sairaalassa.
Hän on laihduttanut paljon tässä, ja nyt sitten iskee kaikki vaivat, surullista.
Mun äitini on kyllä _mielettömän_ sitkeesti jatkanut diettiään vaikka välillä kilot ei tipu yhtikäs mihinkään!
Sekin vähän auttaa, äitikin pystyy laihtumaan niin pystyn minäkin.
Joku päivä me äidin kanssa shoppaillaan vaatteita NORMAALI-kaupoista ja NORMAALI-kokoisia vaatteita!



Jaksaa jaksaa siis vielä..
Toi Jilliani <3 Voe hyvää päivää et se on nätti...

Niin, ruokailuista sielä sen verran. Ystäväni nälkä on kadonnut :/
Kävi eilen taas sillä tavalla että tajusin illalla syöneeni vain yhden kuppikeiton (80kcal) :/
Illalla sit vedin tupla-annoksen vaikken tiedä onko siitä nyt enää mitään hyötyä...
En nyt voi sanoa enää että "nutraan", mutta mun ruokavalio koostuu edelleen soijajuomista, ateriankorvikkeista tai kuppikeitoista... Eli joku tämmönen välimuoto-paasto.
Vitamiinit, kalsiumin ja kalanmaksaöljyt syön purkista.
Mielitekoja on sitäkin enemmän, ja tekis mieli välillä vaan ottaa "jotain" ja PALJON. Siis se tunne heti alkuun että tiedän että yksi juustosiivu ei riitä :/ Jos sille antaa pikkusormen ni lähtee koko yläkroppa...


-Norsu

3 kommenttia:

  1. Seuraan kanssa hullun lailla erilaisia laihdutusblogeja ja täytyy sanoa, että suljen monet heti kun huomaan, että lähtöpaino on 65 kg ja tavoite 55kg. Jotenkin alkaa jo ärsyttämään siinä kohtaa :DD Ehkä oletkin käynyt blogissani.

    Kirjoittelen jonkin verran laihdutukseni etenemisestä. On siellä muutakin. Vaikka blogini reunassa tavoiteet loppuvatkin tiettyyn kilomäärään niin pudotettavaa on paljon enemmän. En ole halunnut niitä siihen laittaa kiusakseni kaikkia ja toisaalta, en edes tiedä mihin asti haluaisin laihtua. Painoindeksini on 39, joten tiputettavaa on oikein urakalla myös :) Tervetuloa seuraamaan!

    VastaaPoista
  2. Voi, miten tutulta kuulostaa :) Minäkin olen yrittänyt etsiskellä sellaisia blogeja, joissa pudottajan lähtölukemat ei ole joku 60 kg ja tavoitteena viiden kilon laihdutus. Minä aloitin oman urakkani vuodenvaihteessa, jolloin lähtöpaino oli lähemmäs 115 kiloa (huom, oon itsekin raskaana ollessa painanu yli 120 - siihen en halua enää koskaan joutua!). onnistuin pääsemään jo kaksinumeroisiin lukemiin, mutta repsahduksen tapahduttua (ja sen jatkuttua :D) olen taas ajautunut kolminumeroiseksi. Nyt on uuden alun aika, ja aloitin nyt tueksi itsekin blogin eilen. Tervetuloa lukemaan, jos kiinnostaa! 25 kilon laihdutuksen jälkeen olisin jo tyytyväinen, mutta mieluummin 30... Haaveilen niin semmosesta päivästä, että voisin taas mennä mihin tahansa vaatekauppaan ja löytyisi sopivia, kauniita vaatteita! :) Ja haaveilen että olisi kaunis kroppa, ja saisin hyvän kunnon... Siinäpä tekemistä riittää! :D Suurin pudottaja on munkin ehdoton suosikkiohjelma ja Jillian on kyllä ihana... :D Tsemppiä sinun urakkaan, oot hienosti jo päässyt liikkeelle!

    VastaaPoista
  3. Kiva kun kommentoit :) Pitää tulla vierailulle sunkin blogiin!

    VastaaPoista