torstai 12. heinäkuuta 2012

Päivä 10

Pikainen ja aikainen päivitys...

Maha ollut kipeä eilisestä :/
Mutta edelleen jatketaan, vaikka väkisin. Tänään tulee koitosten päivä, kiireinen, eikä olla kotosalla tänään koko päivänä...
Katsoin jo valmiiksi pikaruokaloiden kevyimmät ateriat muistiin, että mitä mulla on mahdollisesti varaa ottaa.
Kun mies pitää "ruokkia" jossain, enkä ole ollenkaan varma pystynkö tyytymään pelkkään korvikkeeseen. Salaattia, salaattia, ilman mitää herkkuja :D Eli siis salaatti ilman kastiketta, krutonkeja, patonkia ja juustoa... Semmosta voisi sitten... Tai tyyliin hesen mini-salaatti (köyhä ku mikä mut ehkä se paras vaihtoehto, mun maha kun ei välttämättä kestä ihan mitä vaan...).
Eilen mittailin ja eipä ollut hirveen kiva nähdä lisäsenttejä :/ Kyllä, lisäsenttejä.
Vyötäröltä -0.5 sentään... No, toivonmukaan mulla on tullut ekalla kertaa mittausvirheitä... En mitannut kaikkia, enkä kirjannut ylös. Parempi ehkä odotella viikko...
Mun painonpudotukset kun on näin kaatuneet... Niukat kalorit ja mä oon siis oikeasti lihonnut...
Nythän mulla onneksi ekan viikon pudotus oli hurja, mutta kyllä ne sentit jotka ei ole kadonnut harmittaa vietävästi :(
Ja vielä kun itsestä tuntuu "kapeammalta" niin sit kun mitta näyttää muuta :/
Mietin jo, josko uskaltaisi miestä pyytää mittaamaan mua... Mua vaan hävettää hirveesti mun sentit :(

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti