maanantai 30. heinäkuuta 2012

Päivä 28

Oi miksi oi miksi mä olen niin vitun heikko?!?!?
Eilen piti olla hyvä päivä mutta ei ollut.

Tänään tuntuu siltä että tehtävä on mahdoton, mä en ikinä pääse maaliin ja että kaikki pyristely maalia kohden on turhaa.

Mutta ei auta, maaliinhan se on päästävä tai sit mä löydän itseni vielä kauempaa :(
Päivitin edistys-sivulle senttejä, joita on tosta keskikropasta lähtenyt kiitettävästi... Mut ei muualta :( Ei mun näistä vitun oksettavista käsivarsista :(

Tänään yritän kasvattaa selkärangan ja saada itseni psyykattua siihen että tämä viikko menee hyvin.
Haluan ensi viikolla olla 111kg.

-Norsu

2 kommenttia:

  1. Mittasin kanssa tänään vyötärön ja samalla sitten otin käsivarsimitankin. Sieltä ei minullakaan ole lähtenyt yhtään mitään. Ilmeisesti tuosta keskivartalosta lähtee ekana helpommin. En laittanut tuloksia kylläkään mihinkään ylös, kun mittasin ns. epävirallisesti hakeakseni motivaatiota :D Käsivarresta sitä ei ainakaan tullut!

    Kyllä me sinne maaliin vielä päästään, mut ei saada luovuttaa sillä kohta on vielä pahempi tilanne jos niin tehdään!

    VastaaPoista
  2. Niinpä!
    Pakko se on jatkaa vaikka mikä ois! Ei saada luovuttaa!

    VastaaPoista