maanantai 16. heinäkuuta 2012

Päivä 14

Punnituspäivä.
Pitäisi hihkua mutta suuruudenhulluna olen pettynyt.
Pudotusta viikossa 1.5kg, paino siis 114.8kg, BMI 39.7.
Jihuu, en ole enää sairaalloisen lihava, vain  vaikeasti lihava.
Pohdin pitäisikö muuttaa tuo "Esittelyni" ja poistaa se sairaalloisen lihava, mutta kyllä mä sen pidän siinä muistuttamassa mistä kaikki alkoi.

Njääh, pettymys. Ei saisi mutta onpa silti.
Oikeastaan pettymys johtuu ennemminkin siitä että kävin jo viime torstaina vaa'alla, ja tuo luku oli jo silloin. Oisin toivonut että loppuviikosta viel lähtisi edes 500g :/
Takaraivossa piilee ajatus siitä että näin siinä on aiemminkin käynyt. Tiukalla dietillä oon saanut ehkä sen 3kg pois, ja sit on tyssännytkin...
Mut nyt ei SAA käydä niin. Ei näillä kaloreilla...
Tosin olihan mulla toi repsahdus tossa, joten ehkä itseäni voin syyttää...

Yritän nyt tsempata itteeni ylös täältä, kehumalla itseäni.
Tosin tuntuu että ihan turhahan mun oli ponnistella ni yritetään silti jos tulis parempi mieli.
Eilen oli houkutusten päivä. Mä selätin houkutukset.
Rakastan leivontaa ja sitä ku saa tehdä perheelle jotain erikoista syötävää... Eilen sit tein leipä-hampparii ja osasta kala-versiot. Ja ajatelkaa, ei tehnyt edes mieli :O
Sit olikin aika lähteä synttäreille!!!
Pöydät notkuivat, kakkua, keksiä, voileipäkakkuja (on mun heikkois, tarjolla oli kalaa ja kanaa), karkkeja, sipsejä, piirakoita... Siis kaikkea..
Mä en syönyt MITÄÄN!!!!!
Kuppi kahvia ja se oli siinä.
Ja mikä parasta tuossa oli, niin isäntäväki, tuttavapariskunta, kumpikaan ei alkanut tyrkyttää mitään kun ilmoitin että kiitos mä en halua :O:O:O
Se on meinaa aika vaikee pysyy ruodussa kun aloitetaan se mantra "kyllähän nyt vähän voi", "No juhlissa edes" "eihän näissä ole edes juuri mitään kaloreita" jne.
Kun on houkutus, päälle viel yllytys niin...
Sitä ei tajua monikaan kuinka rankka prosessi on. Ja kun on "ruoka-vammanen" ja se "vain yksi" voi herkästi riistäytyä käsistä niin kyllä se yksikin voi haittaa...
Törmäävätkö laihatkin tähän tyrkytykseen kun kieltäytyvät?

Niin, sit viel eilen illalla tajusin vasta... Mulla kun ei ollut ollut yhtään nälkä koko päivänä, olin kokannut mutten syönyt, istunut herkkujen lähellä mutten syönyt, niin en sit ollut syönyt ilta ysiin mennessä MITÄÄN.
No eipä tankkaaminen enää mitään ois auttanut joten join soijajuoman ja menin nukkumaan...


-Norsu

3 kommenttia:

  1. Ajattele, että kaikki miinus-merkkiset viikkopudotukset on hyviä ja tyytyväisyyden arvoisia :)

    VastaaPoista
  2. Älä todellakaan ole pettynyt. 1.5kg on huima suoritus viikossa. Ole ylpeä itsestäsi. Nimittäin minä ainakin olen sinusta!

    Älä anna sen tyssätä. Kaikki on sinusta kiinni, vain ja ainoastaan sinusta. Olet onnistunut jo todella hyvin ja tulet jatkossakin onnistumaan mutta jos annat sen tyssätä silloin et onnistu.

    Tsemppi halit ja mukavaa alkanutta viikkoa! <3 :)

    VastaaPoista