maanantai 9. heinäkuuta 2012

Päivä 7

NYT SE ON TAPAHTUNUT!!!!

Aamulla herätessäni huomasin että mun "selkämakkarat" eivät hiosta. (kyllä, mulla on selkämakkarat, tossa rinstikoiden alapuolella...)
Oli pakko hakea peili ja tarkistaa. Kyllä, tilanne on parantunut.
Arvoin että menenkö vaa'alle vai en..
Olin jo varautunut pahimpaan, eihän tuloksia ole tullut aiemmin niukka-kalorisella dietillä, mutta toive oli takaraivossa... Jos kuitenkin?
Olen ollut niin niukoilla kaloreilla että ei tosikaan...
Kipusin vaa'alle, ja arvatkaa mitä se näytti?!?!
116.3!!!!!!!!!!!!!!!!
Eli pudotusta -4.7

Voitteko uskoa?!?!
Enää reilu 300g ja en ole enää sairaalloisen lihava, vaan "vain" vaikeasti lihava!
Punnituspäiväni on siis nyt maanantai.
Koska mä toki haluaisin olla jo viikon jälkeen alle sadan, laskin hama-helmet "Pudotetut"-kippoon, ja sain niitä 9 sinne!! WUHUUUUU!!! Ne ei takaisin ainakaan mene.
Näin suuri saavutus antoi nyt kuitenkin puhtia sille että uskallan asettaa viikko-tavoitteen.
Tavoite on -600g/viikko. Siitä lähdetään.
Pahakseni en pistä kilon viikkovauhtia mutta minimoin sen epäonnistumisen riskin joka musertaa.
Laitan myös ensiviikosta asti sitten kirjaa itselleni että kuinka paljon mahdollisesti olen edellä tavotteissani, että kun tulee se hetki kun mitään ei tapahdu, voin tuudittautua siihen että en ole "aikataulusta" jäljessä.


Se ois sellanen 30kg ensi kesään siis, toivottavasti enempi.

Mä oon niin onnellinen, vaikka takaraivossa painaa se tosiasia että tämä ei ole vasta kuin alku...
Laskin siis motivaation kohottamiseksi sen paljon mulla prosenteissa on edistytty... Eli siis kun tavoite on 46kg, niin siitähän mä tiputin heti 10% !!
Fiilis on mahtava!
En ole vuosiin laihtunut näin nopeasti. Ensi viikolla tosin ei tämmösiin tuloksiin pääse, kun tää alku oli tosiaan tämmönen teho-startti, mutta silti!!!

-Norsu

5 kommenttia:

  1. NONIIIN! HYVÄ SINÄ!

    Siitä se lähtee. Älä ajattele matkaa kilo määränä, vaan asetat itsellesi pieniä tavoitteita niin matka ei tunnu niin tuskastuttavan pitkältä!

    Tsemppiä jatkoon <3

    VastaaPoista
  2. Hyvä!! Voit olla _todella_ tyytyväinen itseesi!
    Ja olen ihan samaa mieltä Säteen kanssa! C:

    VastaaPoista
  3. No kyllä olen tyytyväinen! Toihan on suorastaan älytön saavutus, miettien kaikki ne epäonnistumiset!

    VastaaPoista
  4. Hieno pudotus! Olin itsekin huhti-toukokuun vaihteessa pussikuurilla viikon ja meni myös reilu 4kg. Itse huomasin silloin, että minulla oli pitkästä aikaa todella vilu joka ilta. Piti laittaa oikein saunaa päälle. Sinulla on kuitenkin nälkä mennyt ohi, mutta itsellä oli aivan tajuton nälkäkin jatkuvasti. Vielä olis viikon tuotteet tuolla kaapissa ja olenkin miettinyt että pitäiskö pitää muutaman päivän paasto taas :)

    VastaaPoista
  5. Luojan kiitos nälkä on lähtenyt, ja ihme kyllä vilukaan ei vaivaa! Tää sopii mulle kyllä ku nyrkki silmään, toistaiseksi ainakin ;)

    VastaaPoista