lauantai 7. heinäkuuta 2012

Päivä 5

Aamu-nälkä taas poissa!
Eilen illalla alkoi heikottaa, oli voimat veke ja kalorimäärä on nyt oikeasti liian pieni.
Tänään on pakko nostaa aavistus.
Kaiken nälän kourissa illalla en sortunut vaan edelleen meen korvikkeilla!!!
Toistaiseksi soija-juomaa (kaupasta ostin kyllä naturedietin ja se oli PALJON PAHEMPAA!!!)
Näillä näkymin kyllä pysyn siinä. Puuttuvat vitamiinit+kalsium tulevat luonnollisesti apteekista..

Mies ei luojan kiitos oo alottanut sitä "No ota nyt vähän"-juttuaan, mikä on laihduttaessa ehkä ärsyttävintä. Kaikkialla missä kieltäydyt aloitetaan se mantra "No kyllä vähän pitää, ei se nyt lihota, pikkusen maistat  vaan...." ja niin edelleen >:(
Ei kukaan narkkarille menis tarjoo huumeita noin.

Se ehkä laihdutuksesta tekee niin vaikeaa, ei voi lopettaa koskaan kokonaan.
Olen käyttänyt nuorena huumeita. 12-15 poltin pilveä päivittäin, ja 14-15vuotiaana käytin amfetamiinia ja extasia. Mä kyllä "jouduin" kuntoutukseen ja olen siitä kuivilla kun pakko erotettiin kaikista piireistä. Mutta tiedän, että jos joku tarjoaisi, mä varmaan sortuisin :/
 Vaikka siitä on jo yli 10v :O
Tupakanpoltonkin lopetin. Muutama vuosi polttamatta, yksi retkahdus ja se oli siinä.

Ruoka taasen, joka on mulle huume... Mä en voi lopettaa sitä seinään. Mä en voi lopettaa sitä. Se on jokapäiväistä laillista huumetta jota silmien edessä on koko aika. Lisäksi "diilerit" tyrkyttävät etenkin niitä pahimpia huumeita niin kuin se olisi epänormaalia yrittää olla kuivilla..
Ja siitä saa koko aika maistiaisia, mutta ei voi vetää övereitä ja elää siinä sen tuomassa tunteessa, syömättä itseään lihavaksi.
Vitun addiktiot :/

Tulipahan taas jotain kirjoitettua vaikka ei mulla mitään asiaa ollut.

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti