keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Päivä 9

Voih, vasta päivä yhdeksän :/
Mä tässä laskeskelin että tää olis sellanen tiukka 1.5vuoden projekti, jonka jälkeen alkaa vielä se vaihe että pitäs totutella syömään kuin ihmiset..
Siis toki mä aion tässä samalla opetella mut sit pitäs päästä ylläpitoon...  Mut se on vielä KAUKANA!!!

No, onneks nyt tää vaihe on helppo kun ei nälkä vaivaa, mieliteot nosti eilen illalla päätään mutta selätin ne.
Eilen ostin muuten soijajuomaa, ja hyllyssä oli alprolta toinenkin maku, hasselpähkinä-juoma (se ei muuten oo soijajuoma :D :D )
Ja ai että se on HYVÄÄÄÄÄÄ!!!
Ja vain 73kcal/250ml !!!






Illalla sitten pussitin itelleni kaalikeiton jämät (mitä siis perheeltä jäi), ja sit kun sinne jäi joku desi lientä, pari kaalinsuikaletta ja jotain murusia jauhelihaa ni söin ne! Ai juma et se oli hyvää.
Ja tästä intoutuessani keitin itselleni sitten lihalientä (laimeaa) johon laitoin raejuustoa 0.5dl (oikeastaan vajaan vielä tuostakin)... Tätä tuskin repsahdukseksi voi sanoa :D :D Oli mulla siis kaloreita edelleen käyttämättä :D

Käytän täsä ohella aina kiloklubia (johon siis kirjaan noi ateriankorvikkeet, ja sit ku on tullut pari kertaa sitä kaalia, ja nyt raikkaa). On meinaan kätevä peli ! Mä silloin aiemmin laihduttaessani käytin sitä a meni tosi kivasti, mut kun lopetti sinne kirjaamisen ni sithän sitä aina "vähän jotain".......
Harmi ettei sielä enää näytä toimivan tuo "edistyskäyrä" johon sai vyötärön ja painon nätisti käyrälle... (ihan ku sellasta ei vois itse tehdä :D :D). Mut Nutriletin sivuilla oli samanlainen kun kirjautui, ni käyn sit siel "piirtämässä käyrää" :P Se motivoi hirveesti kun näkee et se käyrä laskee...

Voi olla että huomenna en kerkiä tänne kirjoittamaan mitään, mutta saas nähdä...

Lisään vielä tänne eilisen avartavan kokemuksen.
Mun mieheni joskus tekee meille lihapiirakoita (siis täyttää kaupan), ja mä en oo uskaltanut ikinä laskea monta kaloria sellasessa on. Onneksi niitä ei ole syöty kovin usein mutta taitaa olla niin et meille ei lihiksiä tule jääkaappiin....
Laskin siis kalorit mitä yhdestä tulee, sellaisesta mitä mies tekee, joskus saattaa olla viel enempikin täytettä... Mutta tulos oli 580kcal/lihis!!!!!!!!!!!
Siis kyllä! Onhan ne hyviä, mut mä luulen että tää kokemus pistää miettimään että haluanko syödä yhden sellasen vai jotain muuta mistä saan samanverran kaloreita mut enempi syötävää...
En mä pystyis puolikasta vaan syömään... Olen mä tiennyt et niissä paljon on, mutta kyllä se silti järkytti kun joskus olen syönyt jopa kolme sellaista illan aikana *NOLO*.
Ilmotin miehelle että me ei enää sitten syödä sellasia... Kahlasin kalorilaskurissa myös muita "roskaruokia" jotta on nyt sit vähän enempi osviittaa... Olenhan mä ennenkin niitä katsellut mutta muistu mieleeni. Jos syödään pizzaa, mä voin syödä yhden pizzan lasten kanssa yhdessä ja jaetaan se neljälle... Mä en enää voi syödä koko pizzaa... No, ei meillä syödä kovin usein pizzaakaan (vähän kausittain menee) mutta siinä täytyy nyt pysyä...

-Norsu

2 kommenttia:

  1. Heippa, ajattelin sanoa, että kyllä mulla toimii kiloklubissa se paino-vyötärökäyrä ihan normaaliin tapaan. Syötän sinne joka aamu painoni ja kyllä se normaalisti piirtää. Vuotärömittoja en syötäkään kuin harvoin, mutta kyllä sekin siellä sinisenä äsken näkyi kun vielä tarkistin :)

    Nuo lihapiirakat ja pizzat on kyllä niin herkkua minullekin. Mutta tottahan se on, miten olitkin kirjoittanut, ei niitä voi enää entiseen tapaan vetää jos haluaa tästä painosta pois. Tuo 1/4 osa pizzaa onkin sitten meneekin jo ihan hyvin lounaasta ja en pidä edes pahana salaatin kanssa. Se vaan ettei sitten mene vetämään koko pizzaa :D

    VastaaPoista
  2. mulla kiloklubi ei jostain syystä piiträ mitään eikä edes tallenna tuloksia :o

    VastaaPoista