lauantai 7. heinäkuuta 2012

Iltajuttuja

Päädyinkin vielä kirjoittamaan tälle päivää, kun mies jäi liesuun..
Mikä oli mun ensimmäinen ajatus kun mies kysy että voisko jäädä kaverilleen kun tekevät myöhempään remppaa ja aloittavat aamulla sit aikasin (ja juopottelevat samalla)..
Mä ajattelin samantien isoa läjää leipiä! :O
Mä olen ihan leipä-hullu, mä en voi syödä leipää juurikaan koska en osaa lopettaa :/

No, päädyin sitten siihen tulokseen että tänään on se päivä kun syön tuota kaalia (keitettyä, suolatonta). Punnitsin, 100g. 24kcal.
Viisi päivää syömättä niin oikeesti tuo on hyvää :D

Intouduin katsomaan suurinta pudottajaa katsomosta, tätä kautta kun en seurannut laisinkaan...
En seurannut siksi että mä pidin itseäni entistä enempi heikkona epäonnistujana.
Nyt mä en aio olla se.
Jäin pohtimaan sitä, kun Jilliani sanoo aina tekosyistä...
Mullakin on rutosti syitä miksi mä olen tälläinen, osa ehkä on niitä ihan oikeitakin syitä (hormoni-ongelmat, PCOS, kilppari) mutta... Mä annan niiden olla syitä.
Nyt mä päätin, jokainen "syy" on tekosyy. Vaikka mulla olisi mikä "syy" niin mä itse päätän kuinka annan sen vaikuttaa, luovutanko vai en.
Toki se nyt intopiukeena tuntuu tosi helpolta, eihän se sitä ole... Mutta taas yksi apu-ajatus tähän tarpomiseen!

Paino-ongelmat ovat sellaisia ettei niitä voi toinen ymmärtää ellei sitä itse joudu kokemaan :(
En puhu muutamista ylipainokiloista vaan siitä että massaa on paljon, ja pitkään..
Se kun lyhistää ihmisen alleen. Itsetunto, epäonnistuminen, heikkous, kaikki :/ Kuinka sitä aina joutuu syvemmälle ja syvemmälle ja sieltä on joka kerta vaikeampi päästä ylös :(
Nyt mä pääsen.
Perkele.

-Norsu

4 kommenttia:

  1. Tämä teksti on ihan sellainen kuin itse olisin sen kirjoittanut. Varsinkin noi tekosyyt. Mulla niitä on jokaiselle leivälle, jokaiselle pullalle, ihan jokaiselle asialle. Mä syytän ylipainoani lääkkeistä ja vaikka mistä. Mutta ne syyt on mun syitä. Ne on niitä tekosyitä.

    Sinä pääset tuosta kuopasta. Ihan varmana pääset. Ja selätät koko ylipaino paskan tolla asenteella. Tsemppi halauksia hirveesti! :) <3

    VastaaPoista
  2. Voisitko sä päästä mun kanssa samaa matkaa pois täältä kuopasta?
    En mä usko et syyt on meidän syitä, me vaan annetaan niiden aivan liikaa vaikuttaa siihen miten me käyttäydytään. Vähän niinku luovutetaan jo valmiiksi. Pakko myöntää että luovuttaminen on koko aika takaraivossa mut mä aion selättää sen!!

    VastaaPoista
  3. voin päästä. Se on meidän yhteinen tavoite, eiks niin? :) Niin on mullakin. Mutta en aijo antaa periks, ja älä anna sinäkään. Me päästään normaaleihin mittoihin. Ei ehkä hirveillä vauhdeilla, mutta ehkä se ei ole se pointti edes :) Hyvää yötä!

    VastaaPoista