perjantai 6. heinäkuuta 2012

Päivä 4



Dodiin.
Viime yönä pohdin että jos olen vielä aamulla niin nälissäni niin vituiksi menee!
Aamu tuli ja nälkä ei \0/
Toivoa siis on!

Pohdin myös tavotteitani, siis noin niinku kilollisesti seuraavia etappeja.
Mutta ei, en voi tehdä niitä.
Voin tehdä suunnitelman että "Jouluun mennessä..." mutta ehkä en kuitenkaan tee, tulee vain SUUREN SUURI pettymys jos en pääse tavoitteeseen, ja toisaalta, jos asetan liian pienet tavoitteet niin en pidä sitä minään.
Katsotaan mitä eka viikko (tai kaksi) tekee, ja sit pohdin mikä voisi olla aikataulu siihen että pääsen kahteen numeroon...
Mä kun olen suuruuden hullu, haluan toki sen 50kg ensi kesään mennessä mutta sehän on ihan hullu tavoite. Hullulla ihmisellä hullut tavoitteet. Toki se on mahdollinen mutta näillä aineenvaihdunta-häiriöillä se vaatii oikeasti riutumista seuraavan vuoden.
Onkohan paha ajatella 30kg ensi kesään?
Reilu 500g viikko...
 Pitää katsoa ensi viikolla...
Nyt keskitän kaiken energiani siihen että sisäistän tän olevan PITKÄ projekti. VUOSIEN projekti...
Mä varmaan tulen olemaan ruoka-addikti aina.
Ei helpota tuo ajatus yhtään >:(

Nyt pitääpi alkaa nukuttamaan vauvaa aamu-unille...

-Norsu

2 kommenttia:

  1. Mä uskon, et jos sä oikeesti haluut tätä, niinkun haluutkin., sä pystyt laihtuu vaikka sen 50kg. Vaikka se onkin vaikeeta! Tsemppiä!! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos tsempeistä <3 kyllä nyt on yritys kova, mä en vaan enää voi epäonnistua. En halua taas vuoden päästä miettiä että kuinka mä _olisin_ jo paljon laihempi jos en olisi luovuttanut. Jokainen kerta mitä yrittää, vaikeuttaa seuraavaa kertaa ja kun se on jo nyt vaikeaa niin ei enää ei. Nyt on PAKKO onnistua!

    VastaaPoista