sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Päivä 27

Ja paskat kuulumiset.
Viikonloppu tuli ja itsehillintä meni :( Kahtena iltana vieläpä.
Söin niin että napa paukkui. Näin siinä helvetti käy kun antaa itselleen vähän luvan herkutella.. Sit jää "putki" päälle :(
Eipä auta, näillä mennään ja sillä hyvä.

En ole kerinnyt kirjoittelemaan koska aika pitkälti olen ollut töissä/hoitanut lasta/ käynyt lenkillä.
Tämän viikon kävelysaldo on 43.8km \0/
Kutkuttaisi tänään kovin rikkoa 50km ;P
En mä näin paljoa aio kävellä viikottain mutta minimi-tavoite on 20km. Koirakin tykkää :)

Sitten paskaa uutista taas päälle, kävin vaa'alla, toivoen että viime viikosta olisi tippunut reippaasti.
Vaaka näyttikin sitten +100g !!!!!!
Kalorivajeet mulla on ollut varmasti isot mässäyksistä huolimatta+ olen liikkunut ihan vitusti.
Vituttaa ihan suunnattomasti :/

-Norsu

3 kommenttia:

  1. Ihan mieletön määrä käveltyjä kilometrejä sulla. Luulis, että siitäkin tulee kulutusta ihan reilusti. Älähän luovuta siellä ainakaan! Hyvinhän sulla on kokonaisuudessaan tippunut painoa. Jos laskee noita viikkoja tuossa, niin enemmän kuin kilo viikossa. Se on jo reipasta tahtia se :)

    Tuo syöminen kyllä jää niin helposti päälle, että itse saan ainakin olla todella tarkkana jos olen jossain kohtaa antanut periksi herkuttelulle, että ruotuun kanssa palataan. On tää syöminen vielä niin vaikeaa ja koko aika pitää olla tarkkana.

    VastaaPoista
  2. Täytyy muistaa, että "You Can’t Out-Exercise A Bad Diet"! :) Vaikka liikunta hyväksi onkin, laihtuminen lähtee ensisijaisesti ruokavalion muutoksesta.

    VastaaPoista
  3. Niinhän se on... Mutta mä oon ollut nyt niin intona ettei polvet ole kipeet ni mä voin kävellä :D Sitäpaitsi mä haluun kiinteytyä :(
    Ja juuri se tässä on vaikeaa kun os "ratkeaa" niin sit jotenkin se jää päälle :( Arkihan mulla on mennyt tosi hyvin, mut näemmä nää viikonloput on liian vaikeita :/ Ensi viikonloppu EI saa mennä läskiksi.

    VastaaPoista