torstai 27. syyskuuta 2012

Päivä 87

Ja viikkopudotus 1.5kg :O Menkoista huolimatta!
Tosin mulla on ollut tuo syöminen vähän semmosta että ei mikään ihme että tippuu.
Mä onneton olen unohtanut mun tunnussanan tuohon tickeriin :( En pääse muokkaamaan sitä :(

Mä sain eilen ripset. Ekaa kertaa elämässä mulla on pitkät ja taipuisat ripset!
Eli otin ripsenpidennykset, ja täytyy sanoa että aivan huikeat onkin!
Mun ei tarvitse meikata ollenkaan! Mun norpan-silmätkin näyttää jopa ihan nätiltä ;)
Tuntuuhan nää viel vähän oudoilta, mutta siis näistä mä en halua ikinä luopua! Aamulla kun heräsi ni oli oikein kiva kun oli vähän niinku meikit naamassa heti aamusta. Näillä kehtää mennä baariinkin ihan suoraan! Helpottaa kun mä oon tosi laiska meikkaamaan ;)

Mulla tulee olemaan kiirus tässä tänään-huomenna ja ylihuomenna joten blogi mahdollisesti hiljenee loppuviikoksi, ja mä yritän siitä huolimatta pitää selkärangan!
Koska jotenkin tää auttaa pysymään kaidalla tiellä, ja heti jos jää unholaan niin sortuminen käy...


-Norsu

1 kommentti:

  1. Onnea pudotuksesta! :)

    Mullakin on ollut ripsienpidennykset, mutta jostain syystä ne ei kauheasti erottuneet multa, vaikka olivat pitkät. Muuten mulla on niin suorat ripset, että jouduin sitten käyttämään ripsiväriäkin. Sitten näytti kyllä hienolta! Kaiken tämän lisäksi ne eivät kuitenkaan pysyneet mulla edes kahta viikkoa :D Toivottavasti sulla käy parempi onni :)

    VastaaPoista