maanantai 24. syyskuuta 2012

Päivä 84

Ja edessä kasvis-viikko!

Jännittää jo hirveesti kun nyt en haluu möhlii tätä heti ekana päivänä.
Eilinen ei mennyt kovinkaan mainittavasti, kalorisaldo on täysin pimennossa koska söin sellasia ruokia että kaloreiden laskeminen ei oikein onnistunut. Ja söin epäterveellisesti.
Lonkalta heittäisin että meni joku 1700kcal... Mutta voi olla että heittää reilustikkin suuntaan tai toiseen, vaikka melko varma olen etten enempää kerryttänyt ainakaan. Söin määrällisesti melko vähän koko päivänä mutta melko kaloripitoista ruokaa.
Jotenkin kait annoin itselleni siihen vapauden pääni sisällä koska mittaukset oli hyviä.
Ei se mitään, arki alkaa ja uudet haasteet.

Tänään siis tavoitteena se min.500g kasviksia.
Tän kirjotuksen jälkeen meen kiloklubiin lisäämään kasviksia niin että tuo tulee täyteen, ja sit viel pitää toteuttaa ne. Hirveen helpolta se kuulostaa :D

Sen totesin eilen  (taas) että melko oleellista tässä painonpudotuksessa on se että ei laita suuhunsa mitään minkä kaloreita ei tiedä. Edes noin suunnilleen...

Tää on vaan yhtä nuoralla tasapainoilua.
Tänään sentit ei tunnu enää miltään, eikä tuo pudotuskaan.
Mutta matka on eteenpäin.

Kolme kuukautta jouluun, ja joulun tavoitteeseen sanotaanko 7kg niin olisin alle sadan. Kuulostaa ainakin kovinkovin helpolta :D Vajaa 600g/viikko. Eli jos sen 700g/viikko tavoitteessa pysyn, niin hyvällä mallilla ollaan. Mieluiten kyllä ottaisin ainakin kilon per viikko pois :P
Mä niin vaan odotan tuloksia, mä niin odotan maalia. Ma odotan että mun reidet ei koske toisiinsa kun kävelen. Ja että mä voin hyppiä/juosta/hölkätä/pomppia trampoliinilla ilman että mun ihrat seuraa mua rytmikkäästi vähän jälkijunassa.

Kun mun mies hieroo hartioita niin mun ainoa ajatus ei olisi se että miten se tuntee vaan läskin, ei lihaksia missään.

Kyllä mä vielä sen päivän nään. En sit ole varma kerkiänkö ensi kesään, mutta viimestään sit seuraavaan ;)
PAKKO.
Tavoite tosin ensi kesään mennessä päästä jo mun tavoitteeseen, mut sit voikin viel yrittää tiputtaa lisää seuraavaa kesää varten ;)
Sit mä meen uimaan kun mä painan 75kg! Ostan uimapuvun ja meen lasten kaa lilluu eikä sit tarvi miettii miten kamalalta mä näytän kun hyllyvä keho on ahdattu pinkeän uimapuvun sisään :D

-Norsu

muokkaus. Kiloklubiin päivän ruokatavoitteet asetettu. Ja vihreenä möllöttää vihannekset, energia (joka siis sisältää sen rasvan ja proteiinin), herkut, ja keltaisella kuitu. Ei paha. Mutta mun pitäs jo alkaa pupeltaa lounasta että jaksaisin sit ennen töihin lähtöä syödä päivällisenkin :/ ja siinä välissä välipalaa... Mut kun mä en yhtään tykkää syödä viel tähän aikaan >:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti