lauantai 15. syyskuuta 2012

Päivä 75

Ja eilinen meni hyvin.
Tai kalorit oli oikein matalat ja rehujakin tuli. Kiloklubin pallukat oli keltanen, keltanen, vihree ja punanen. Kuitu oli vähän huonona. Muihin oon tyytyväinen kun noin lonkalta söin eilen.
Eli siis illalla laitoin syntilistan kiloklubiin.
Ainoa mikä eilisessä ottaa pannuun on se että mä söin ekan kerran tyyliin viideltä. Ja sen lisäksi vituttaa se että sit söin kuitenkin viel vähä myöhemmin pari ruisleipää, vaikkei tehnyt yhtään mieli/maha oli täysi.
Noi on ne mun ongelmat minkä takia mä olen lihava. Tai niin mä uskon. En osaa syödä säännöllisesti, en vaikka kuinka yritän. Mä en osaa syödä aamulla ja monesti tuo ruokailu venyy ja paukkuu. Ja se on ongelma että syön vaikkei tarvitsisi. Eli vaikka nyt tällä saisin kiloja tippumaan niin ne hiipii takaisin, ongelmahan ei ole poistunut.

Mä oon tän urakan aikana miettinyt että miten ihmeessä mä olen voinut lihoa näin lihavaksi?
Monesti mietin "Mitä nyt söisin normaalisti" ja hämmästyttää miten muka olen voinut syödä tyyliin 2500kcal päivässä aikavälillä 16-23? Kun ei mun mietinnät "mitä söisin nyt" oo ihan semmosta kalorimäärää lähellekkään antaneet. No, tiedähäntä. Kait mä vaan sit oon vedellyt itseltänikin salaa mitä sattuu.

Tänään pitkä päivä töissä. Yleensä en kerkiä enkä jaksa syödä mitään. Pitsaa ois tarjolla tänään. Taidan ottaa soijajuomaa mukaan ja kuppikeiton. Jos nyt nälkä yllättäisikin niin vaihtoehtoja on.
Toisaalta, mun koko päivän energiat saan tuhlata töissä, illalla kaadun vain sänkyyn että voisinhan mä aivan hyvin syödä kevyt-pitsan.
Kalorilaskurin mukaan saisin syödä tänään 2700kcal niin en laihtuisi mutta siin on mun peruskulutus tälle päivää. Työ on melko raskasta.
Kevyt pitsassa on kaikkiaan kaloreita alle 900kcal.
Itseasiassa en nyt oo ihan varma kun kalorilaskuri antaa vähän kummia lukemia :/
No pointtina kuitenkin että se mahtuisi aivan hyvin mun tän päivän kaloreihin, kun en sit muuta syökkään. Ellen sitten tyyliin soijajuomaa. Ja silti kalorit on kotiin tullessa siinä tuhannen luokkaa.

Saa nähdä kuinka käy. Helpottaa kun tietää että kaloreiden puolesta tämä päivä ei mene mitenkään läskiksi.

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti