keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Päivä 86

Ja onnistumisia :)

Toissapäiväinen suunnitelma melkeen piti.
Kasvikset täyttyivät!
Jouduin tosin oikeasti rääppien niitäkin syömään iltamyöhään että "PAKKO SAADA KASVIKSET TÄYTEEN". Yöks. Ei ollut yhtään nälkä.
Eilinen meni samoissa tunnelmissa, mieli ei olisi tehnyt, mutta kun oli pakko.
Tietokoneelle sattui pieni tapaturma ja siksi eilen en päässyt päivittämään.

Niin ja kävelin eilen vielä ennen töitäni 9.8km tarkalleen ;) Aika siistiä!
Nälkä on kadonnut (tai on kadoksissa edelleen). Maha saattaa kurnia ja olo olla nälkäinen mutta nyt se kurniminen saa tuntuu olon ällöksi eikä tee yhtään mieli syödä :/
Onneksi mulla ei nyt varsinaista vaaraa ole saada anorexiaa :D
Kunhan kasvikset nyt pysyy kunnossa, ja lisäksi vitamiinit purkista ja sit proteiinia jonkun verran niin enköhän mä ihan hyvässä lihassa kuitenkin pysy ;)

Tälle päivälle mulla ei nyt olekkaan muuta.
Kasvis-tavoite pitää koko viikon, mutta lauantaina mulla on vapaata. Ainakin osittain ;)
Meillä on miehen kanssa pitkästä aikaa LAPSIVAPAA!!! (viime kerrasta on about 2v) Ja kaveri täyttää pyöreitä.
Joten en todella aio olla ilman siideriä (valitsen kyllä light-versiot) ja jos nyt tarjolla on jotain purtavaa, aion niitä maistella. Kohtuus täytyy kuitenkin pitää ;)
Tänään taas tuntuu siltä että MÄ ONNISTUN.
Katotaan sit miltä huomenissa taas tuntuu :D

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti