sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Päivä 83

Mä olen ihan pölkyllä päähän lyöty.
Jos joku voisi ystävällisesti käydä katsomassa mun edistys-sivun päivitykset ja laskea laskinko mä oikein?!
Mä siis mittailin tänään vähän väliaika-tietoja ja mietin että onko mun mittaukset ollut ihan paskoja aiemmin vai mitä kävi?!
Esim.reidestä oli lähtenyt 4cm?!?!?!?!?!?!
Laskin viel kadotetut sentitkin enkä voi uskoa niitä.

Edistys-sivu on vähän vaikealukuinen, vikat mittaukset on alimpana kun taasen yhteenveto ylhäällä..
En jaksa oikein panostaa nyt siihen kun ne on lähinnä mulle muistiin..

Miten mulla on voinut lähtee muka reisistä niin paljon tuossa ajassa kun vyötäröstä vain sentti?
En tiedä. Mittasin viel monta kertaa...

Ei sillä, luvut oli miellyttäviä :D Ihmekkös vanhat housut roikkuvatkin joka suunnasta :D

Heti kun saan rahaa niin pitää ostaa housut.
Ostinhan mä yhdet jotka on aivan ihanat mut yksillä sopivilla housuilla on aikamoista elää. Ärsyttää kun pitää vetää jalkaan housut jotka roikkuu ja lököttää :(

Eilinen meni taasen kaloreiden puolesta ok, mutta kalorisaldon teki sitten pitsa. Vaikkakin vain vähällä juustolla. Mut hei viikonloppu!
Mä en oikeastaan tuosta edes tuntenut morkkista koska työpäivä oli TODELLA raskas, enkä taas kerinnyt syömään mitään. Ja varmasti tuli kulutettuakin aikalailla kaloreita.
Salaatti oli loppu ja illalla tullessa kotiin en tod.jaksanut alkaa pilkkoo kurkkua sun muuta. Että vihannespuoli oli tyyliin puolikas paprika (pitsan päälle laitoin raakana).
Pakko asettaa itselleni nyt ensi viikolle tavoite.
Mä koko aika epäonnistun päivätavotteissani niin ehkä mä laitan vielä isomman tavotteen :D
Ensi viikolla JOKA PÄIVÄ pitää täyttyä se puoli kiloa kasviksia. Se ei ole mahdoton, ja todella perussettiä, mutta kun jotenkin mua ei se pupeltaminen jaksa kiinnostaa vaikka salaattia syön enempi kuin mielelläni.
En aio miettiä nyt rasvoja/proteiinia/kuitua pätkääkään. Vain kasvikset ja kalorit. Niin ja herkut tietty mutta ne on pysynyt aisoissa koko aika.

Eilen sanoin mun työkaverille että ihanaa kun syystakki mahtuu mulle kun keväällä ei mahtunut yhtään kiinni. Kattoi mua vähän aikaa ja sano "Oikeestikko?! Paljonko sä oot laihtunut??"
Kerroin luvun ja seurasi hetken hiljaisuus. Sitten sanoi että nyt kun todella kattoo niin kyllä kasvoista huomaa että painoa on tippunut.
Ei se lohduttanut, mutta yritti edes olla kohtelias.
Eka jolle kerron paljonko olen laihtunut. Hämmästyksen ilme oli kyllä ilmeinen.

Mä mietin sitä hetkeä kun kehtaisin julkisesti tunnustaa tän projektin (eli olisin niin kevyt että kehtaisin kertoa paljon olen painanut...).
SITTEN KUN, projekti on siinä mallissa niin laitan ennen-jälkeen kuvat esille ja kirjoitan siihen isolla että "Minä tein sen!". Se ajatus lämmittää mieltä.
Sinne on vaan hirveesti vielä matkaa mutta helpottaa kun välillä pystyy miettimään "mahdottomuuksia" ja nauttia siitä tunteesta mikä mulla silloin voi olla.

Ei mulla nyt kummempaa, mä meen uusintamittauksille (taas) ja lasken uudestaan senttejä oonko mä ne laskenut muka oikein.

muokkaus. Tarkistusmittasin vielä uudestaan, ja ei nyt ihan niin huikeita senttejä tullut kuin ekalla ja tokalla kerralla (ilmeisesti mitta oli jotenkin huonosti?) mutta huikeita tuloksia silti ;)

-Norsu

3 kommenttia:

  1. Sä oot kyllä laihtunut niin loistavasti, että huhhuh!! :D

    Mulla on myös ongelmana tuo vyötärönympärys, se ei sitten pienene millään. Reisistä on mullakin lähtenyt paljon, sekä ylämahasta.. Tää läskimaha roikkuu tuossa varmaan ikuisesti..

    Mäkin oikein tässä lukiessani inspiroiduin tuosta kasvishommasta! Miten sä syöt kasvikset? Tuntuu tylsältä syödä vain salaattia paljaaltaan tms. Mutta jos saisin syötyä kasviksia tarpeeksi, en ehkä himoitsisi kaikkea muuta hyvää niin paljon..

    Tässä reilussa ylipainossa on kyllä varjopuolena tuo, että ei ihmiset välttämättä huomaa edes sitä 20kg painonpudotusta, kun taas jollain 80kg sen huomais ja selvästi :( Koita tässä nyt sitten pysyä positiivisella asenteella. Mutta kyllä ne puntarinlukemat vaan kovasti motivoi :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä se itselläkin valitettavasti on ollut niin, että kukaan joka ei tiedä projektistani, ole huomannut minussa yhtään mitään eroa. Se on tää runsas ylipaino. Pikkuruisemmalla ihmisellä yli kymmenen kiloa näkyis heti, mutta ei minussa. Pitää napata vielä toiset samat pois niin josko joku sitten huomais ;)

    VastaaPoista
  3. Mun kasvikset tulee sillä että syön sitä salaattia just :D Lounaaksi ja päivälliseksi jos syö salaatin (esim.katkaravuilla tai tonnikalalla) niin siinä on jo aikalailla vihanneksia. Ja sit kun yritän välttää hiilareita niin korvaan mahdollisen pastan/perunan kukkakaalilla tai kesäkurpitsalla. Tosin nyt en oo syönyt oikein mitään sellasta että ois tarvinnut korvata. Tulee muuten tuolla korvaamisella myös huikeen paljon vähempi kaloreita. Kukkakaalia saa vetää joku 500g yhtä isoa perunaa kohden :O Sit kun appelsiini on taas halpaa (ostan aina vaan niitä halvimpia hedelmiä) niin yksi appelsiini välipalaksi tuo jo aika reippaasti grammoja tuohon kasvis-puoleen..

    VastaaPoista