maanantai 17. syyskuuta 2012

Päivä 77

Huonoja valintoja huonojen perään.
No olihan minulla sentään tomaattia leivän päällä.
Kaloreita tuli vähän, jes. (1311kcal)
Pallurat kiloklubissa punanen-punanen-vihree-punanen.
Eli ainoa vihreä oli herkut. Vaikka illalla söin sitten mansikka-eskimon.
Järkeilin illalla että "Ei ole väärin syödä sitä, kun kuitenkin _voisin_ syödä puoli litraa jädee desillä kinuskia. Terveellisempää siis on eskimo".
Tosin, ei siinä ole kuin se 100kcal niin jos siinä yhdessä pysyy niin ei se ole paha... En ees uskalla miettiä miä mun jäde-annoksissa on ollut. joku 3dl jädee, nonparellei, ja jotain kastiketta paljon, tai kaakaoo... No onneksi en noita kovin usein ole syönyt.

Onnistuukohan tämä päivä??
Mä aina aamulla päätän että tämä päivä on täydellinen mutta joka ilta huomaan epäonnistuneeni.
Joten, mun pitäisi onnistua ensin jossain pienessä asiassa ja olla ylpeä siitä. Koska nyt mä vaan petyn itseeni kerta toisensä jälkeen :(
Mutta kun en mä voi olla ylpeä jos en tee täydellistä suoritusta.


En ole vieläkään kahlannut blogeja läpi, muutamia pika-kelailin, mutta en voinut käydä kommentoimassa kun mies oli kotona (kun en voinut kirjautua norsuksi). Mutta yhden blogin löysin joka oli aivan kuin mun näppiksestä. (http://elmkilojentakana.blogit.fi/) Käykääs kurkkaamaan...

Meinasin eilen lähteä lenkille mutta mulla on vaan tekosyitä toistensa perään. Suututtaa.
Tällä hetkellä vetoan flunssaan. Viime viikolla oli huono sää. Ensi viikolla varmaan on jo niin kylmä.

Unohdin viime päivityksestä sen että mullahan oli tää "talvitakki-projekti". En ole vielä läheskään siinä mutta olihan mulla siihenkin puoliväli-tavoite. Mul ei meinaan mun yks tuulitakkikaan mahtunut. No, nyt mahtuu 0/


-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti