torstai 20. syyskuuta 2012

Päivä 80

En malttanut huomiseen vaa'an kanssa.
Ilmeisesti tuo mässykausi sai nestettä kehoon jonkinverran tai jotain, paino oli meninaan 2.5kg pienempi kuin viime perjantaina. Uskoakseni tuloksen kävin vaa'alla kahdesti.

Sitten hiipi mieleeni Raparperin vaa'an vaihto ja mietinkin että pitäisikö mun tässä vaiheessa pohtia uutta vaakaa kuitenkin? Jos mun pudotukset ei pitäiskään paikkaansa?  Tai ehkä mä odotan että tuo menee lopullisesti rikki?

Ainii, yks tavallaan toinenkin hyvä uutinen tuli.
Kioklubi on vihdoin alkanut piirtää mun edistyskäyrää ja näyttää siis vanhatkin tulokset mitä sinne olen merkannut. Mun se alkuperäinen lähtöpaino ei olekkaa se 129, vaan jossain vaiheessa olen punnannut itteni aloittaakseni laihiksen ja siel oli lukema 131.9kg pahimmillaan :/
Eli mähän oon sitten laihtunut ihan helvetisti kaikkiaan!!! 
Jännä olla onnellinen siitä että joskus on ollut vieläkin painavampi :D
Eilinen kasvistavoite epäonnistui, mutta ei hätää, energiapallura oli vihreä (eli proteiinit ja rasvat oli kohdillaan). Ja musta se on se vaikein pallura saada vihreäksi. Vähällä vaivalla ois saanut kasviksetkin mutta illalla en jaksanut alkaa pupeltaa mitään kun töistä myöhään tulin...


Satanen on niin lähellä!
Mun teksti on kaikkiaan niin tylsää että pakko aina lisätä niitä kuvia mitä joskus koneelle on tallennellut :D

Mietin eilen isojen kokojen "muuntamista" normaalikokoiseen...
Et jos mulla o isojen tyttöjen kokoa olevat housut, vaikka 42 niin vastaako se normaalikokoa 46?
Mä niin odotan sitä että mahdun normaalikoon 46 housuihin, voisi ostaa paljon kivampia vaatteita...
Kaikkia isojen tyttöjen vaatteet kun on mitä on, harvemmin löytyy sellaista joka oikeasti pukisi, housu-valikoima on monesti onneton, en löydä mun tyylistä. Mutta normaalikokoisten vaatehyllyt taasen notkuvat just niitä mun vaatteita :/
Tosin, kaikki kauniit paidat ne ei mulle hoikimpinakaan aikoina (paino 75) istuneet mun käsivarsien takia :/ Mutta siihen tähtään että joku päivä mun allit kutistuu. Kun saan painoa alas, haluan alkaa jollain tapaa treenaamaan käsiä ainakin. Ja keskivartaloa. Mutta kun tuloksia ei tämän rasvakerroksen kanssa voi nähdä niin motivaatio ei riitä.
Toisaalta, mulla on ihan täysi työ pitää motivaatiota yllä edes tähän painonpudotukseen joten ehkä mä en senkään takia nyt kykene aloittamaan... Jos epäonnistun niin sit tuppaa kaikki olemaan "ihan sama".

Seuraavat kuvaukset pitäisi olla lokakuussa, (ja viimeiset) mutta kuulin huhua että ne peruttaisi :/
Tavallaan toivon että perutaan, vihaan kameroita. Mutta toisaalta, näkisikö siitä jo sit niitä tuloksia?


-Norsu

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä oikeesti laihtunut pienessä ajassa todella paljon. Mutta älä muistele mun vaaka-ongelmia! Toivotaan että ne ois ainutlaatusia ja vain minulle tapahtui niin :)

    VastaaPoista
  2. No todella toivotaan niin!
    Mut ehkä mä odotan että vaaka näyttää alle 95 ja ostan sit vasta uuden, ellei tuo mene rikki ennen sitä :D

    VastaaPoista