maanantai 10. kesäkuuta 2013

Kohta vuosi takana.

Ei tullut tavoitteista mitään. En kehdannut tulla taas tänne repsahduksen jälkeen ennen kuin pudotin pois ne mitä olin kerryttänyt.
Tuo päivämäärä saattaa olla väärin, toi reilu 5kg pudotus on saattanut olla kolmen viikonkin tulos?
Eli pudotin nyt sen verran että kehtaan tänne tulla.
Alku on mennyt nyt hyvin, kuten kiloista voi huomata, mutta mul on ihan hirveä turvotus :(

Heinäkuu lähenee kovaa vauhtia ja tavoitteessa ei olla. Vaikka aikaa olisi ollut ihan rutkasti.
Harmittaa että en käyttänyt sitä aikaa hyödyksi, mulla oikeesti VOISI olla bikini-kuntoinen vartalo jos olisin valinnut oikein. Yritän olla tyytyväinen tuohon hitusen reilu 20kg, ja toivon että ehtisin viel 3-4kg tiputtaa, mieluusti toki viisi ennen kuin tuo "aika umpeutuu".

Mies on ollut taas hyvin tässä mukana, ei oo tuonut herkkuja mun nenän eteen kun vähän jopa suutuin tuossa siitä että mä en VOI VASTUSTAA jotain avonaista suklaalevyä keittiössä. Tai avaamatontakaan. Et jos aikoo karkkeja mussuttaa niin PIILOTTAA ne niin et mä en  voi edes etsimällä löytää.  No, on piilottanut :D

Nyt kun en päässyt tavoitteeseen, en ole edes seuraavaa tavoitetta tehnyt. Tai tavoitehan on mutten ole miettinyt mitään aikaa sille. Kunhan nyt ali tuon satasen pääsisi.

Tunnustukset taas tehty, ja toivottavasti en taas katoa väärille teille.

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti