maanantai 17. kesäkuuta 2013

Vaikea viikonloppu

Olikos perjantai kun paino meni jo vähän alle 99.. No, ei täs mitään pahempaa oo tapahtunut ja maanantai-punnitus 99.1.
Tuli vähän repsahdeltua viikonloppuna :( Tai oikeammin lauantaina kun tein kakkua :( Ja perjantainakin söin itsetehtyä kinuskia :( :( Ja sitä on vieläkin jäljellä ja se huutaa mun nimeä.
Oon parhaani mukaan sitä tuputtanut lapsille että se katoaisi.
Ei mennyt niinku strömsässä. Varsinkin kun lauantain syömiset aiheutti mulle koko sunnuntain kestävät vatsakrampit :/ En mä paljoo syönyt, mut luulen että kroppa ei tunnista nyt mitä roskaa sinne tulee.
En mä tästä varmaan mitään oppinut ja seuraavalla kerralla olen taas ahtamassa jotain kitusiin.

Mun juhlamekkoni (mittatilauksella tehty) on jäänyt isoksi, en tiedä pitäisikö iloita vai surra. Kuukauden päästä tutun häät ja pitäisi keksiä jotain. Puku pitäisi pienetää mut kun ei oo aikaa/rahaa. Ja kun se on muotoon ommeltu rintojen kohdalta niin ei riitä vaan kiristys sivuilta vaan siihen pitäis panostaa vähän enempi. Huoh.

Haluaisin käydä vaateostoksilla mut ei oo rahaa enkä kehtaa.
Nyt oon vähän panostanut itseeni ja olen pitänyt ripsenpidennyksiä. Nyt taas on huollon aika ja mua harmittaa että mä tuhlaan rahoja (huikee 30e) itseeni.
Mikähän siinäkin on? Ihan ku en ois ansainnut yhtään mitään.
Tissiliivienkin ostosta sain kauheat tunnontuskat vaikka mulle ne todellakin oli tarpeelliset kun kaikki oli virttyneitä ja liian isoja.
Ja ostin viel toisetkin tissiliivit. Ja farkut tossa kuukausi sitten. Mä olen aina elänyt yksillä farkuilla. Kuluttanut ne täysin rikki. Toisina housuina mul on ollut tuulihousut ja niil on menty.
Hetken mielenhäiriössä ostin sit itselleni TOISET farkut :O Ja kotiin mennessä hävetti. Ja revin hintalaput äkkiä pois etten palauta niitä. Ja ostin ne oikeastaan siksikin että mun ei tarvinnut sovittaa. Aina oon suunnitellut et jos löydän hyvät housut, ostan niitä kahdet niin on varaa kuluttaa puhki. Ja kun nuo mallistot aina muuttuu niin menee iäisyys taas löytää hyvät... Eli ostin "turhaan" itselleni toiset farkut.
Motivaatio on vähän hakusessa tänään, ei jotenkin laihdutus-asiat kiinnosta yhtään.
Kait se pitää kattoo suurinta pudottajaa ja miettii josko johonkin lenkille??

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti