torstai 13. kesäkuuta 2013

Töitä töitä...

Rankkoja ja pitkiä työpäiviä takana ja edessä. Kyllä se liikunnasta käy että kellonympäri on jaloillaan sinkoillen eestaas. Vielä kun kerkiäisi jossain vaiheessa nukkumaan :(
Aamulla herätys 7.45 viimeistään (jotta ehdin juoda kahvia ja olla koneella)Yleensä pieni herättää jo seiskalta. Pienimmän pukeminen ja sen ruokien pakkaaminen ja aamupalan syöttäminen.
Ysin maissa pitää lähteä hoitoon( ollaan autossa joskus 10min yli ysin). Matka-aika 15-20min. Sit lähden ajamaan toiseen suuntaan töitä kohti. Klo. 10.15 olen töissä. Äkkiä kaikkai aamuhommat hoitoon ja pulju auki 10.30.
Lounas nyt on aina kiireinen, sit tulee kuorma jota puretaan samalla kun yritetään palvella asiakkaita.
Hyvää liikuntaa tuo kuorman purkaminen kun joutuu nostelemaan hirveästi tavaroita.
En osaa pysähtyä töissä joten täysillä paahdetaan että klo on 21. Sit alkaa iltahommat, eli lattioiden pesua, tiskausta, kassanlaskut, pöytien pesut jne.
Yleensä siinä vähän ennen kymmentä pääsen lähtemään. Eilen meni yli kymmenen.
Kotona olen vähän vailla 23, siitä suihkuun ja hetki "nollausta" koneen ääressä. Tupakalle ja sänkyyn. Unta joskus klo 01.
Niin ja tuo lapsi on alkanut huutamaan öisin hullunlailla, pari kertaa herää ja huutaa 20-30min. Ja sen voi sit lyhentää noista mun yöunista tuplana kun en mä heti nukahda kun lapsi nukahtaa...

Semmosia päiviä. Ja laihduttajan pitäisi levätä riittävästi mut en oikein tiedä mistä päästä sitä unta repisi? Lapsi herättää yleensä aamusin, ja iltasin on pakko käydä suihkussa joka taas virkistää. Aamuunkaan suihkua ei voi siirtää kun pienin pitäisi ottaa mukaan ja se tuplaa mun suihku-ajan ja muutenkin edes suihkussa kävisi kotona joskus yksin.
Ruuhkavuosia.
Ei mul ollut mitään asiaa mut pitipä jotain kirjottaa...
Aamupaino oli 99.3kg eli vähän noussut eilisestä :D Mut kun oli pakko käydä vaa'alla että  muistan joka aamu mitä oon tekemässä :D

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti