tiistai 18. kesäkuuta 2013

Sadetta uhmaten

Eilen psyykkasin itseni lähtemään lenkille.
 Kotona olin jo saanut itseni innostumaan asiasta ja sitten taivas alkoikin tummentua :( Pitkään ja hartaasti mietin että lähdenkö. Lähdin.
Kävelin reilu 7km kauppakeskukseen. Pikkuinen tihkusade vaivasi muttei kummempaa.
Sit satoikin kunnolla kun oltiin shoppailemassa. Kauppakeskuksessakin tuli siis pari tuntia kävelyä.
Odotettiin ja odotettiin sateen laantumista. Mä olin vielä energiaa täynnä ja olin päättänyt käveleväni vielä.
Pieni tauko sateeseen ja päätin lähteä liikkeelle, pikkusade ei mua estele, olinhan varannut sadetta pitävän tuulitakin.
Eipä menty ku kilometrin verran, ja juuri siinä kohtaa kun bussipysäkkien väli on yli kilometrin ja yhtäkään katosta tai sillanalusta ei ole niin vettä tulee kuin saavista.... No, kastuttiin, paljon.
Kadut tulvi ja kengät litisti. Lapsi huusi vaunuissa kun ilmeisesti sinnekkin sitä vettä räiskyi.
Yritin ajatella että ei näin kovaa tule vettä muutakuin hetken, sit tasaantuu.
Voin kertoo et se kaatosade voi vielä yltyäkkin siitä.
Mä en nähnyt oikeestaan mitään, naama valui vettä, mun housut alko valumaan jalasta koska ne oli jo niin painavat. Alushousutkin olivat likomärät :D
No mut takki piti hihoja lukuunottamatta ihan hyvin! Catmandoo on hyvä merkki ;)
Siel sit käveltiin ja kiroiltiin.
Näin jo bussipysäkin häämöttävän ja olin niin iloinen että pääsen siihen kuivaamaan edes naamani, niin kas, muutama metri ennen bussipysäkkiä sade loppui. Kiukutti niin et kävelin sit loppumatkankin eli yhteensä tuli reilu 14km ;) Satoi loppumatkallakin sit aina välillä pientä tihkua mut se ei haitannut enää ku olin litimärkä jo :D
Paino 98.9
Tänään pitkä päivä töissä... Juhannuksen viettoon enää muutama päivä :)

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti