keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Alle sata!

Kyllä mä nyt tän painoni kirjoitin tonne reunaan, jos se nousee ni nouskoot, kunhan nousee vain siksi että nesteitä tulee, ei siksi että olisin syönyt väärin.

99.1kg Ihan mieletöntä!


Tähän on tähdätty, alle sataseen. Viimeksi ihan loppumetreillä horjahdin ja sain kiloja takaisin, mut nyt se perkeleen satanen on alitettu! Vähän yli 4kg niin oon niissä mitoissa mitä olin hääpäivänäni :O En mä niihinkään mittoihin halua jäädä mut se on seuraava tavoite.
Kohta pääsen sovittamaan kihla-ja vihkisormuksia, ehkä ne menee jo sormeen? 
En oo suostunut suurennuttamaan niitä, oon päättänyt että mä pienenen ennemmin kuin suurennutan sormukset :D

Haluaisin mittailla itseäni mutta meidän mittanauha on kateissa :( Ollut jo ties kuinka pitkään.
Täytyy katsoa jos töistä lainaisin yön yli mittanauhaa jos illalla jaksaisi mitata.

Aika järkyttävää että mä olen (raskauden loppuvaiheessa) painanut 138kg. Mietin sitä eilen kun nostin 25kg säkkiä ja oli kuulkaa raskas. Siinä pohdin että sen verran on pudotettu, ja on nämä polvet kantaneet joskus puolet enempikin :O
Ilman raskautta, olen painanut pahimmillaan 129kg. (löysin eräs päivä jonkun painopäivyrin).

Kohta töihin ja yritetään pitää tsemppi päällä!

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti