keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Päivä 93

Ja synninpäästöt.

Niin siinä sitten kävi.
Ei kiinnostanut ollenkaan avata koko bloggeria (kiloklubiin en oo viel ees viime perjantain jälkeen kirjautunut). Tulee niin syylinen olo.

Hupshei ja lauantai meni vielä ihan ok. Paitsi sitten yöllä tuli mentyy grillille. Tosin humala oli niin iso etten niitä syönyt vasta kuin krapulassa. Sunnuntaina sitten mässäsin. Hävettää :/
Syötiin grillisafkaa... Eikä ne edes olleet hyviä mut kun oli se suolan ja rasvan himo :/
Sit söin jätskiä... Silleen parin ihmisen edestä.
Eikä siinä vielä, illalla mies sai houkuteltua mut tilaamaan pitsaa...
Et kalorit oli tähtitieteellisiä, en mä noita osaa ees laskea. Grilliruoatkin kun lilluivat majoneeseissa, oli munaa, kebabbii, hampparii, pitaleipää ja jos vaikka mitä.
Maanantai meni iltaan asti ihan ok ja taas se leipä. Vitun leipä.

Eilinen meni iltaan asti paastotessa. Koko päivän saldoksi tuli 1kpl soijajuoma (118kcal), 3/4 kurkkua, n.2dl riisiä, kanakastiketta ilman kanaa (joku oli ronkkinut ne...) Yksi leipä (johon sitten laitoin paljon juustoa... Mun heikkous :( ) Ja näkkileipä margariinilla sekä ohueella kalkkuna leikkeleellä. Muutenhan eilinen meni kokonaisuutena hyvin mut kun kaikki sapuska painottu iltaan :/
No, kävelin mä eilen taas 10km.. Ja illalla olin töissä... Et kulutin mä kait enempi ku söin? Tää on just tätä kun ei laske tarkalleen mitä suuhunsa laittaa...
Niin ja kasvistavoite jäi sitten siihen perjantaihin.
No, selvisin sentään ma-pe.
Tänään alkaa uusi kasvistavoite, ja se pitäisi pitää sunnuntaihin. Katsotaan kuinka akan käy.
Torstaina ainakin lenkkipäivä jos ei sada paljoa...

Motivaatio on kova taas vaihteeksi, mutta toteutus takkuaa.
Mun aivot kun sanoo että vaikka söisin mitä vaan niin lihon. Eli mun aivot taistelee sitä syömistä vastaan kokonaan. Vaikka kyllä mä tiedän että syödä pitää.. Pitäis syödä vaan kohtuudella ja vähän terveellisemmin kuin mitä nyt.
Saa nähdä uskallanko vaa'alle taas hetkeen. Niin ahdistaa tuo viikonloppu.
Viikonloppu ja lapsivapaa oli kyllä todella ihana <3 Miehen kanssa saatiin bailata, ja tuntui että oltaisi ihan vastarakastuneita <3 meil ei oo alkuaikojen jälkeen ollutkaan tuollaista iltaa joka ei pääty johonkin riitaan tms... Ero alku-ajoille oli siinä että mies kutsui mua koko illan vaimoksi <3
Kyllä se mua vaan rakastaa <3

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti