keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Päivä 100

Se on nyt sitten sata päivää tarvottu tässä suossa.
Blogi hiljeni taas hetkeksi ja taas mä kaatuilen.
Viikonloppi (la-su) meni niin huonosti ettei tosikaan. Söin, söin, söin.
Suklaatakin söin ihan tautisesti (melkeen levyn, enkä yleensä syö kuin maks 1/2). Niin että huono olo oli. Ja leipää pupelsin koko viikonlopun.
Vittu että hävettää. Mutta ei siinä mitään, nyt tarkempana.

Tosin, nyt on kaatuiluista huolimatta hyviä uutisia. Meille ostettiin uusi vaaka ja tänään kävin sillä.
Lisäkilot pelottivat, mutta kas, paino oli sen mukaan 103.1 \0/
Eli nyt mennään tuon mukaan, oli "melko" mukava yllätys :D Teki mieli huutaa ja pomppia kun tuloksen näin... Enää 3.2kg ja mä painan ALLE sata!!!!!!!!

Kävin eilenkin lenkillä, tällä kertaa päädyin käymään kaupassa joka sijaitsee kauempana, ja kiersin viel takastullessa. Muistaakseni joskus matkamittarilla katsoin että kilometrejä tulisi tuosta lenkista 7km.

Tuli kyllä niin hyvä olo tuosta uudesta vaa'asta, vaikka "vähän fuskausta" tuollainen laihtuminen on ;)
Mut ihmettelen kyllä sitä että mä mun äidillä kävin myös vaa'alla ja se kyllä näytti kilon sisään tuosta edellisesta vaa'asta :/ Ehkä tuo näyttää sit vähän vähempi kuin todellisuus on, mutta ei sen väliä, mä aion tuon vaa'an mukaan painaa jokatapauksessa 75kg, ja ehkä vähempikin?

Eilen huomasin, kun en vahtinut syömisiäni, söin mitä teki mieli niin ruokasaldo oli seuraava:
Tuhti tonnikalasalaatti. Sis.Tonnikalaa vedessä, pinaatinlehtiä kourallinen, maustekurkkua 1 pieni,majoneesia, kurkkua. Lurautin mä viel hiukan salaatinkastiketta... Mut tuolloin oli jo kello 16 ja olin käynyt lenkilläkin ja työilta edessä... Annoin siis luvan itselleni nauttia RASVAAAA, mä rakastan majoneesia :D Sit rehkin töissä jokusen tunnin. Iltasella söin melko kaloripitoisen iltapalan, mutta leivistä oisin saanut enempi jos oisin alkanut mussuttamaan ;)
2/2.5dl vadelmia
1.5dl rahka
0.5prk/persikkasose (makeutukseksi)
abt 15rusinaa
0.5 banaania
2rkl auringonkukansiemeniä.

Mun piti ottaa vaan vadelmaa ja rahkaa soseella, mut muistu mieleen mun aiempien urakoiden herkku.. Suosittelen kokeilemaan:
Banaania kuutioiksi
Rahkaa
Auringonkukan siemeniä 1rkl
10rusinaa
makeutusainetta.
toi on todella hyvää. Alunperin en käyttänyt auringonkukan siemeniä vaan ne eksyi sinne kun rasvat oli huonolaatusia :D Mut toi on siis TODELLA hyvää, vaikka aika tuhti onkin :P Aamupalaksi ennemminkin, mä oon vaan tämmönen iltasyöppö ni mä oon herkutellut iltasin :P

Lisää ihania kuulumisia muuten. Meillä menee siis rakkaan kanssa hyvin, ja tiedättekö mitä?
Eilen siinä pussaillessa mies pitelee vyötäröltä ja sanoo että "Tästä kohdin kyllä huomaa että olet laihtunut" <3
Vaikka ensimmäisenä teki mieli sanoo vaan että "ei siihen sit tarvittukaan ku melkee 20kg", mut kyllä tuo vaan hyvältä tuntui <3 Mun mies huomaa <3 Enkä tiedä onko tää laihtuminen ollut osasyy myös tuohon parisuhteen paranemiseen? Ehkäpä?

Nyt mä lähden muistelemaan tickerin tunnuksia että saan painon päivitettyä ;)

-Norsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti