torstai 16. elokuuta 2012

Päivä 45

Ja ahdistus.

Eilen söin oikeaa kevyt-ruokaa...
Söin tonnikala-vuokaa joka sisälsi seuraavaa:
Tonnikalaa
Tomaattia
Kesäkurpitsaa
Sipulia
Mausteita
mozzarella-juustoa.

No, söin aivan liikaa.
Ainoa hyvä puoli tuossa oli se ettei ollut tonnikala öljyssä enkä käyttänyt muutenkaan rasvaa.
Sit meni kolme nektariinia, kolme leipää ja tajuttomasti kahvia.
Siinä oli mun päivän ruoat.
Harmittaa etten osaa pysyä pienissä annoskoissa, ja leipääkin pupelsin viel vaikkei ollut nälkä :(

Mulla on kihti, ja se on nyt alkanut oireilemaan. Luin jostain että näin käy painoa pudottaessa.
Nyt sit senkin takia pitäisi ruokavaliota miettiä.
Sit noi hiilarit.
Mulla kun on ihan terveydellisiä syitä että pitäisi hiilareita välttää mutta tuo leipä... Ja pasta...
Veden juominenkin on nyt vähentynyt, tai juominen yleensä (ellei kahvia lasketa), pitäis tsempata mut jotenkin oon niin saamaton :/

Sydänsuruja on paikkailtu mutta jotenkin velloo sisälläpäin kovastikkin :/
Parisuhde menee kyllä hyvin mutta mulla on kriisi, mä en luota, mä en usko.

Varasin ajan lääkärille ehkäisy-asioissa+ läjä muita juttuja.
Valitettavasti lääkäri jolle sain ajan on yks persläpi. Joka kaivaa ruokaympyrät flunssankin takia...
Eipä kiinnosta jutella kaikista muista ongelmista yhtään mitään.
No, jos saisin kolesterolit ja sokerit mittaukseen vaikka ni onpahan sit jotain edes. Ajattelin kyllä pyytää myös sitä ravintoterapeutin aikaa, pakko se on nyt kaikkensa yrittää :(

Lisäksi mua pelottaa ihan hirveesti syöpä :(
Suvussa on syöpää enempi ku laki sallii, mulla on ollut kohdunsuulla muutoksia joita on poistettukkin. Nyt oli papa-kontrolli (oon tarkemmassa seulonnassa) ja vastauksiin menee vielä 3vko.. Enköhän mä kohta joudu taas sit loop-hoitoon, silloinkaan ei lääkärissä kuunneltu.
Mä huusin, itkin ja huusin, puudute ei toiminut. Eivät uskoneet...
Kait se lihavana on niin vitun vaikee olla uskottava. Mulla kun papakoekkin o _todella_ kivulias niin voitte vaan kuvitella miltä ensinäkin 4 puudutuspiikkiä tuntuu, ja viel se että oikeesti poltetaan kohdunkaulaa. Se sattuu, paljon.

Mä yritä tsempata, mä yritän syödä mahdollisimman normaalisti ja kevyesti, välttäen lihaa (etenkin punaista) ja hiilareita. Toteutus vaan on tosi heikkoa nyt :(
En uskalla mennä vaa'alle, enkä uskalla mittailla, tuntuu että olen lihonnut :/
Vaikka housut jotka aiemmin tyyliin voin kanssa liutettiin päälle, sujahti jalkaan kuin ei mitään niin tunnen itseni lihavammaksi kuin koskaan.

-Norsu

1 kommentti:

  1. Voi kun minua alkoi harmittaa tämän tekstin takia. :( En tiedä mitä sanoa. Mutta muista, älä koskaan heitä toivoa pois.

    Halauksia <3

    VastaaPoista